Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Wydawnictwo: Onepress
5,63 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
0
7
1
6
0
5
1
4
3
3
0
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324610457
liczba stron
272
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Wywołaj go! Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany...

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Wywołaj go! Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu! A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej! Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji. Niech klienci walą, walą, walą do drzwi! Wprowadzaj odbiorcę w trans kupowania . Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe. Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu. Zacznij z impetem podbijać rynek. Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli tak długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale go. Kevin Hogan, autor książki Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -umysł klienta -i wyjaśnia, czym jest trans kupowania . Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano. Dave Lakhani, współautor książki

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (46)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 76
Damian Kula | 2015-03-03
Na półkach: Przeczytane

Nie znalazłem do tej pory skuteczniejszej książki jeśli chodzi o wpływanie etycznie na ludzi. Temat książki opiera się o sprzedaż, lecz jeśli przeczytamy daną książkę świadomie to przydadzą nam się te strategie w życiu codziennym. Jak najbardziej polecam i nie żałuję wydanych pieniędzy ! Jeśli masz problemy ze sprzedażą, z argumentacji w marketingu bądź masz bardzo trudnych klientów/rozmówców to ta książka jest Twoim rozwiazaniem na problemy.

książek: 100
szymbornik | 2015-02-07
Na półkach: Marketing, Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: styczeń 2015

Czytałam kilka lat temu książki tego autora i uznałam wtedy, ze nie lubię manipulatorów i nie jest mi taka wiedza do niczego potrzebna. Kiedy odczułam ze coraz więcej ludzi takich jest pośród mnie chciałam chociaż mieć świadomość mechanizmów, jakich używają. Usłyszałam " to kaznodzieja marketingu", to trzeba przeczytać. I faktycznie...trzeba... ale.... tylko trochę... Mnie ososbiście takie złote reguły hipnozy w sprzedaży śmieszą choć wierzę w siłę podświadomości. Wiele uwag na temat copywritingu również moze przydać się w pracy jeśli ktoś zajmuje się sprzedażą/marketingiem/copy. Generalnie jestem daleka od takiego sposobu myślenia i nawet jesli ten gość jest mądrym człowiekiem i pisze takie książki to usprawiedliwia go tylko to że jest ona "jedną z". Nie jest to jego głowne przesłanie ale wybrane i opoisane konkretnie w tej książce.

książek: 21
blesh | 2015-05-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 73
wyzwanie2015 | 2015-02-10
Na półkach: Dysia, Przeczytane
Przeczytana: 10 lutego 2015
książek: 111
Aneta | 2015-01-27
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 28
Wiolon Czela | 2015-01-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 18 stycznia 2015
książek: 465
Kuba Puchajda | 2014-12-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 515
Ewa | 2011-10-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 20
Michał | 2016-09-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 36 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd