Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Poszukiwanie doskonałości w biznesie

Wydawnictwo: Medium
5,75 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
1
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
In Search Of Excellence
data wydania
ISBN
8387863459
liczba stron
479
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Monika

W czym tkwi sekret skutecznego zarządzania w biznesie? Dlaczego jedna firma całymi latami wspaniale prosperuje, podczas gdy inna, podobna, ledwo może przetrwać? Czy jest to sprawa nowoczesnego sprzętu, wysokiej technologii, długofalowego planowania lub strategii? Autorzy odpowiadają na te i wiele innych pytań w sposób wyjątkowo prosty, a zarazem wyczerpujący. Na podstawie przeprowadzonych...

W czym tkwi sekret skutecznego zarządzania w biznesie? Dlaczego jedna firma całymi latami wspaniale prosperuje, podczas gdy inna, podobna, ledwo może przetrwać? Czy jest to sprawa nowoczesnego sprzętu, wysokiej technologii, długofalowego planowania lub strategii? Autorzy odpowiadają na te i wiele innych pytań w sposób wyjątkowo prosty, a zarazem wyczerpujący. Na podstawie przeprowadzonych badań wyróżnili osiem głównych cech doskonałego zarządzania przedsiębiorstwem. Udowadniają i wyjaśniają, dlaczego właśnie te cechy decydują o sukcesie firmy. Między innymi szczególnie podkreślają innowacyjność, umiejętnie motywowanie pracowników, wysoką jakość usług i nastawienie na klienta czy tworzenie trwałych wartości - tak zwanej kultury organizacji. Swoją teorię ilustrują licznymi przykładami konkretnej działalności takich firm, jak Hawlett-Packard, IBM, Procter & Gamble, McDonald's, Mariott, Avon, Dana, Disney Productions, Levi Strauss i wielu innych. Ta książka, wyjaśniająca, jak działać, by osiągnąć prawdziwy i trwały sukces, jest doskonałym przewodnikiem po świecie biznesu, przeznaczonym dla wszystkich menedżerów, a także dla studentów, którzy dopiero wkraczają w arkana sztuki zarządzania.

 

źródło opisu: okładka książki

źródło okładki: własne

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 50
Emil | 2016-01-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 21 stycznia 2016

Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz organizacji, pozytywne wzmocnienie, otwartość na klienta, oraz inne cechy, o których dowiesz się czytając tą książkę...

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ostatni bierze wszystko

Książka bardzo dobra i wciągająca. Jednak muszę powiedzieć, że osobiście się trochę na niej zawiodłem. Z opisu liczyłem, że będzie dużo akcji, intryg...

zgłoś błąd zgłoś błąd