Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Wydawnictwo: Helion
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324600021
liczba stron
203
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie: * Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? * Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? * Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 699
davinczi | 2011-04-10
Na półkach: Przeczytane, marketing
książek: 94
Gosia | 2012-01-07
książek: 97
edzia | 2011-11-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1216
Kass | 2011-05-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd