No Logo
528 str.
8 godz. 48 min.
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- No Logo
- Wydawnictwo:
- Muza
- Data wydania:
- 2014-02-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Data 1. wydania:
- 2002-04-06
- Liczba stron:
- 528
- Czas czytania
- 8 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377583173
- Tłumacz:
- Hanna Jankowska, Katarzyna Makaruk, Małgorzata Halaba
- Tagi:
- literatura faktu literatura kanadyjska alterglobalizm kapitalizm antykapitalizm
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania No Logo, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 2 112
- 1 342
- 369
- 133
- 49
- 23
- 16
- 12
- 9
- 8
Opinia
Rewelacyjne kompendium wiedzy o rozwoju marki, strategiach marketingowych, ometkowanej rzeczywistości otaczającej nas na każdym kroku. Pierwszą część czyta się z wielkim zainteresowaniem - to takie wprowadzenie, jak wielka jest siła marki/logo o czym świadczyć może fakt, że nawet takie ikony jak Nirvana czy Prodigy zmieniały okładki swoich płyt lub modyfikowały tytuły piosenek aby pewna sieć sklepów, która wykreowała swoją markę jako rodzinną, zgodziła się sprzedawać u siebie ich płyty...
Kolejne części są bardziej wstrząsające. Dotyczą m.in. wyzysku taniej siły roboczej pracującej dla firm takich jak Nike, Disney i wiele innych. Jak się o tym szczegółowo czyta to do człowieka mocno dociera okropność tych mechanizmów.
Autorka fantastycznie opisuje też sposoby walki z korporacjami - np. proces o McZniesławienie czy happeningi organizowane na całym świecie o jednym czasie, przeważnie kończące się zamieszkami ale nie zawsze - w Australii policja przyłączyła się do protestujących i pomagała podłączać sprzęt nagłaśniający :)
W 1997 roku gdy nastąpił wielki wybuch aktywistów i Nike została zbombardowana atakiem ludzi nie godzących się z wyzyskiem robotników Trzeciego Świata, byłam w 7 klasie podstawówki i prawdopodobnie jednym z moich marzeń było posiadanie butów ze znaczkiem Nike. Nie - przepraszam bardzo - moim marzeniem było posiadanie CZEGOKOLWIEK ze znaczkiem Nike... Inna rzeczywistość.
Rewelacyjne kompendium wiedzy o rozwoju marki, strategiach marketingowych, ometkowanej rzeczywistości otaczającej nas na każdym kroku. Pierwszą część czyta się z wielkim zainteresowaniem - to takie wprowadzenie, jak wielka jest siła marki/logo o czym świadczyć może fakt, że nawet takie ikony jak Nirvana czy Prodigy zmieniały okładki swoich płyt lub modyfikowały tytuły...
więcej Pokaż mimo to