Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2013-09-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-09-11
- Liczba stron:
- 152
- Czas czytania
- 2 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566098
- Tagi:
- marketing marki Kosson
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 55
- 19
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Na wstępie autor wysuwa tezę, że każde działanie mające na celu kreowanie marki musi posiadać szerszą wizję. Przykłady znanych marek typu Ikea, Coca-cola czy McDonald’s, zdecydowanie potwierdzają tę tezę.
Punktem wyjścia do kreowania wizerunku jest precyzyjne określenie wartości z jakimi marka ma się utożsamiać. Mając określone wartości w przekazie marketingowym autor zaznacza, że kolejnym krokiem jest odwołanie się do potrzeb z piramidy Maslowa.
Zdyskredytowane zostają współczesne metody marketingowe takie jak 4P, na rzecz bardziej ponadczasowych konwencji, jaką jest Schemat Hegla. Zasadniczo tytuł książki mógłby brzmieć np. Zastosowanie schematu Hegla w marketingu, ale tytuł podręcznikowy z pewnością odstraszyłby potencjalnych odbiorców. Jakie zastosowanie ma ten schemat? Odsyłam do książki. Czytelnik lepiej zrozumie ten temat, dzięki licznym przykładom podawanym przez autora.
Autor publikacji wychodzi z założenia, iż wielkie marki to marki łamiące przyjęte konwencje, a żeby zaistnieć, należy się wyróżnić i to jest myślą przewodnią tej książki. Ostatnie strony zawierają niezwykłe historie kreowania jednych z większych marek świata.
Książka dedykowana jest jako inspiracja dla tych, którzy chcą uzyskać pomysły kreowania marki w wielu wymiarach i oderwać się od panujących schematów. Taka droga zdaniem Grzegorza Kossona może pomóc w utworzeniu unikalnej, wyjątkowej i opartej na długotrwałych relacjach z klientem.
Pełna recenzja na: http://danielkotowski.pl/zlam-konwencje/
Na wstępie autor wysuwa tezę, że każde działanie mające na celu kreowanie marki musi posiadać szerszą wizję. Przykłady znanych marek typu Ikea, Coca-cola czy McDonald’s, zdecydowanie potwierdzają tę tezę.
więcej Pokaż mimo toPunktem wyjścia do kreowania wizerunku jest precyzyjne określenie wartości z jakimi marka ma się utożsamiać. Mając określone wartości w przekazie marketingowym autor...