Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
8 (12 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
3
8
4
7
3
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788363566098
liczba stron
152
słowa kluczowe
marketing, marki, Kosson,
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI...

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

 

źródło opisu: www.slowaimysli.pl

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 21
Daniel | 2015-01-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 23 czerwca 2014

Na wstępie autor wysuwa tezę, że każde działanie mające na celu kreowanie marki musi posiadać szerszą wizję. Przykłady znanych marek typu Ikea, Coca-cola czy McDonald’s, zdecydowanie potwierdzają tę tezę.
Punktem wyjścia do kreowania wizerunku jest precyzyjne określenie wartości z jakimi marka ma się utożsamiać. Mając określone wartości w przekazie marketingowym autor zaznacza, że kolejnym krokiem jest odwołanie się do potrzeb z piramidy Maslowa.

Zdyskredytowane zostają współczesne metody marketingowe takie jak 4P, na rzecz bardziej ponadczasowych konwencji, jaką jest Schemat Hegla. Zasadniczo tytuł książki mógłby brzmieć np. Zastosowanie schematu Hegla w marketingu, ale tytuł podręcznikowy z pewnością odstraszyłby potencjalnych odbiorców. Jakie zastosowanie ma ten schemat? Odsyłam do książki. Czytelnik lepiej zrozumie ten temat, dzięki licznym przykładom podawanym przez autora.

Autor publikacji wychodzi z założenia, iż wielkie marki to marki łamiące przyjęte konwencje, a żeby zaistnieć, należy się wyróżnić i to jest myślą przewodnią tej książki. Ostatnie strony zawierają niezwykłe historie kreowania jednych z większych marek świata.

Książka dedykowana jest jako inspiracja dla tych, którzy chcą uzyskać pomysły kreowania marki w wielu wymiarach i oderwać się od panujących schematów. Taka droga zdaniem Grzegorza Kossona może pomóc w utworzeniu unikalnej, wyjątkowej i opartej na długotrwałych relacjach z klientem.

Pełna recenzja na: http://danielkotowski.pl/zlam-konwencje/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
More Than Forever

Część czwarta serii ,,More,, Tym razem Lucy i Cameron,nie mogłam się doczekać kiedy o nich przeczytam...zaintrygowali mnie od chwili kiedy poznajemy i...

zgłoś błąd zgłoś błąd