Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Książka jest przypisana do serii/cyklu "one press". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
7,4 (15 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
7
7
3
6
1
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
data wydania
ISBN
9788324656448
liczba stron
232
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
DawidS

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez...

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/marketing-za-przyzwolen...(?)

źródło okładki: google

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 320
Patryk Wójcik | 2017-07-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 lipca 2017

Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.

Wielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.

Znalazłem w niej kilka zdań, których szukałem od dawna. Poukładała moje myślenie o tradycyjnej reklamie i reklamie mądrej.

Polecam, nawet mimo kilku rzeczy, które mogą wywoływać jedynie uśmiech na twarzy, bo się już dawno przedawniły. Ogólna myśl jest jak najbardziej aktualna.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Poszukiwani, poszukiwany

To kolejna część perypetii życiowych 6 przyjaciółek. Jola i jej partnerka Monika chcą założyć rodzinę, marzą o dwójce dzieci. Żeby zrealizować swoje m...

zgłoś błąd zgłoś błąd