Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Stworzeni aby służyć Jak wpływać na wyniki firmy pamiętając o potrzebach pracowników

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8375266474
liczba stron
209
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W organizacjach stworzonych po to, aby służyć, pracownicy przychodzą do pracy dlatego, że chcą, a nie dlatego, że muszą. Dan Sanders, prezes wielokrotnie nagradzanej firmy United Supermarkets, głosi odważną tezę: dominujący obecnie model zarządzania przedsiębiorstwem opiera się na błędnych założe

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 846
alga | 2010-03-06
Na półkach: Biznes, 2010, Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd