Zarządzanie kryzysem w social media
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!
Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…
Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 84
- 48
- 29
- 10
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Opinia
Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się wystrzegać oraz jak przygotować się na nagłe nieprzewidziane sytuacje. Poza teorią czytelnik znajdzie także mnóstwo przykładów kryzysów, które już miały miejsce- a każdy z nich dokładnie przeanalizowany i skomentowany. Warto przeczytać, wysnuć wnioski, a w przyszłości... zapobiec potencjalnym kryzysom :) Polecam!
Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się...
więcej Pokaż mimo to