Zarządzanie kryzysem w social media

Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media
Monika Czaplicka Wydawnictwo: Onepress poradniki
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2013-11-25
Data 1. wyd. pol.:
2013-11-25
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324680313
Tagi:
kryzys social media biznes marketing facebook
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki NLP w praktyce czyli sztuka kształtowania przyszłości Steve Bavister, Amanda Vickers
Ocena 6,0
NLP w praktyce... Steve Bavister, Ama...
Okładka książki Trenuj swój umysł czyli jak obudzić w sobie potencjał Terry Horne, Simon Wootton
Ocena 7,0
Trenuj swój um... Terry Horne, Simon ...
Okładka książki Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Kolejne wskazówki Adam Pash, Gina Trapani
Ocena 6,3
Lifehacker. Ja... Adam Pash, Gina Tra...

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
204
60

Na półkach: ,

Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się wystrzegać oraz jak przygotować się na nagłe nieprzewidziane sytuacje. Poza teorią czytelnik znajdzie także mnóstwo przykładów kryzysów, które już miały miejsce- a każdy z nich dokładnie przeanalizowany i skomentowany. Warto przeczytać, wysnuć wnioski, a w przyszłości... zapobiec potencjalnym kryzysom :) Polecam!

Kryzys w mediach społecznościowych może przytrafić się w każdym momencie. Zapalnikiem może być zdjęcie ukazujące markę w złym świetle wrzucone przez niezadowolonego klienta, nieprzychylny komentarz, a nawet źle sformułowany post wrzucony przez firmę na jej fanpage'a. "Zarządzanie kryzysem.. " pokazuje, jak poradzić sobie w sytuacjach kryzysowych, jakich błędów się...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    84
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    10
  • Chcę w prezencie
    3
  • Marketing
    2
  • 2014
    2
  • Marketing
    2
  • Psychologia
    1
  • Njpjo / biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zarządzanie kryzysem w social media


Podobne książki

Przeczytaj także