Nadmierne używanie Internetu. Charakterystyka psychologiczna.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788323218500
liczba stron
161
język
polski
dodała
Katarzyna

Tematem książki jest zjawisko nadmiernego używania Internetu, a także prawidłowości mogące pomóc w wyjaśnieniu mechanizmu jego kształtowania. Autorka opisuje psychologiczne aspekty zachowań związanych z cyberprzestrzenią oraz cechy charakterystyczne nadużywania Internetu, odwołując się do najważniejszej literatury przedmiotu. Posługując się stworzoną przez siebie Skalą Ryzyka Nadmiernego...

Tematem książki jest zjawisko nadmiernego używania Internetu, a także prawidłowości mogące pomóc w wyjaśnieniu mechanizmu jego kształtowania. Autorka opisuje psychologiczne aspekty zachowań związanych z cyberprzestrzenią oraz cechy charakterystyczne nadużywania Internetu, odwołując się do najważniejszej literatury przedmiotu. Posługując się stworzoną przez siebie Skalą Ryzyka Nadmiernego Używania Internetu, prezentuje własny, nowy model teoretyczny, mający wyjaśnić badane zjawisko. Otrzymujemy więc rzetelne i trafne narzędzie mierzące problemy nadmiernego korzystania z sieci, wzbogacone dokładną analizą psychologicznych i socjodemograficznych uwarunkowań zagadnienia.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2007

źródło okładki: http://www.press.amu.edu.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd