Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Okładka książki Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów Joe Vitale
Okładka książki Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
Joe Vitale Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324612024
Średnia ocen

6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń Richard Bandler, Robert Dilts, John Grinder
Ocena 6,4
NLP. Studium s... Richard Bandler, Ro...
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania Ken Blanchard, Spencer Johnson
Ocena 6,9
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Spen...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
54
26

Na półkach:

Dobra pozycja dla osób, które zajmują się sprzedażą poprzez pisanie np. atrakcyjnych ofert dla klientów. I chociaż część zawartych w tej książce informacji rzeczywiście bywa dość oczywista, w dalszym ciągu można w niej znaleźć sporo przydatnej i praktycznej wiedzy. Osobiście polecam.

Dobra pozycja dla osób, które zajmują się sprzedażą poprzez pisanie np. atrakcyjnych ofert dla klientów. I chociaż część zawartych w tej książce informacji rzeczywiście bywa dość oczywista, w dalszym ciągu można w niej znaleźć sporo przydatnej i praktycznej wiedzy. Osobiście polecam.

Pokaż mimo to

avatar
191
15

Na półkach:

Lektura przydatna dla autorów ofert marketingowych na poziomie telezakupów Mango.

Lektura przydatna dla autorów ofert marketingowych na poziomie telezakupów Mango.

Pokaż mimo to

avatar
418
390

Na półkach: ,

Bardzo ciekawa pozycja dotycząca niecodziennych strategi marketingowych. Czyli wymieszanie nlp i partyzanckiego marketingu.

Bardzo ciekawa pozycja dotycząca niecodziennych strategi marketingowych. Czyli wymieszanie nlp i partyzanckiego marketingu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    49
  • Przeczytane
    22
  • Posiadam
    7
  • Reklama
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Porzucone
    1
  • Pisanie
    1
  • 2014
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Kupione . Nie Przeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także