rozwiń zwiń

Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?

Okładka książki Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą?
Deyan Sudjic Wydawnictwo: Karakter publicystyka literacka, eseje
252 str. 4 godz. 12 min.
Kategoria:
publicystyka literacka, eseje
Tytuł oryginału:
The Language of Things: Understanding the World of Desirable Objects
Wydawnictwo:
Karakter
Data wydania:
2013-09-10
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-10
Liczba stron:
252
Czas czytania
4 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788362376292
Tłumacz:
Adam Puchejda
Tagi:
dizajn fetysz archetyp rzecz przedmiot
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
425 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
17
14

Na półkach:

Tytuł zupełnie mylny, według mnie odpowiedzi na to pytanie próżno w tej książce szukać. Nie wiem dla kogo jest ona napisana. Osoby znające się na dizajnie nie znajdą tutaj nic nowego. Natomiast osoby nie znające się zostaną zalane potokiem nazwisk i rzeczy bez większego wyjaśnienia co, kto, jak i dlaczego. Według mnie książkę tę cechuje chaos i brak przewodniej myśli. Da się przez nią przebrnąć tylko dlatego, że jest krótka, w miarę zgrabnym językiem napisana i zawiera zdjęcia bez których trzeba by było wyszukiwać co drugie słowo w Wikipedii aby w ogóle mieć pojęcie o czym autor pisze. Dodatkowo autor pisze głównie o przedmiotach, które my zwykli śmiertelnicy, możemy obejrzeć głównie na obrazku z racji tego, że są to przedmioty luksusowe. Czytając o sklepie Prady w Tokio nie czuję tej samej co autor nutki podniecenia ponieważ wątpię żeby kiedykolwiek dane mi go było zobaczyć nie mówiąc już o zrobieniu zakupów. Przez to według mnie książka sporo traci, jest oderwana od rzeczywistości znanej większości ludzi. Polecam tylko osobom szczerze zainteresowanym tematem.

Tytuł zupełnie mylny, według mnie odpowiedzi na to pytanie próżno w tej książce szukać. Nie wiem dla kogo jest ona napisana. Osoby znające się na dizajnie nie znajdą tutaj nic nowego. Natomiast osoby nie znające się zostaną zalane potokiem nazwisk i rzeczy bez większego wyjaśnienia co, kto, jak i dlaczego. Według mnie książkę tę cechuje chaos i brak przewodniej myśli. Da...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    835
  • Przeczytane
    585
  • Posiadam
    178
  • Teraz czytam
    29
  • Chcę w prezencie
    12
  • Ulubione
    8
  • Design
    7
  • 2018
    7
  • 2021
    7
  • Sztuka
    7

Cytaty

Więcej
Deyan Sudjic Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą? Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także