Grao Story
- Kategoria:
- hobby
- Wydawnictwo:
- cdp.pl
- Data wydania:
- 2013-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-01-01
- Liczba stron:
- 191
- Czas czytania
- 3 godz. 11 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788364254000
- Tagi:
- gry filozofia krótka forma Marcin Przybyłek Grao Story Świat Gier Komputerowych
“Grao Story: the book” to ebook opracowany specjalnie dla graczy. Stanowi wybór anegdot, jakie Marcin Przybyłek / Martin Ann tworzył w latach 2001 – 2004 dla miesięcznika „Świat Gier Komputerowych”. Miłośnicy tego cyklu ucieszą się na wieść, że zbiór zawiera wiele nieznanych tekstów, bowiem ówczesny redaktor naczelny pisma, Piotr Pieńkowski, prosił co miesiąc o piętnaście short-stories, a wykorzystywał od trzech do pięciu, w zależności od ich objętości i tematyki.
Anegdoty Grao Story odkrywają w grach i graczach niezwykłe pokłady intrygujących zagadnień i zjawisk. Udowadniają, że gry wideo nie są „odmóżdżającymi zabawami dla młodzieży”, ale fascynującym zjawiskiem kulturowym. Jeśli chciałbyś komuś udowodnić, że gry to coś o wiele bardziej złożonego od stereotypowych, krzywdzących etykiet, „Grao Story” jest ebookiem dla ciebie. Pokaż go niedoinformowanym dziennikarzom i wątpiącym opiekunom. Niech przeczytają, a potem pomyślą jeszcze raz.
Zanurz się w magiczny świat „Grao Story”, gdzie mistrzowie Grao-tsy Łinkomande i Kompucjusz Diuknuk prowadzą zabawne, a nierzadko filozofujące dysputy z graodanami Mish-kha Conqiem i Dżoj-sti Baldem. Odkryj na nowo czar gier, które jeszcze niedawno były bestsellerami, a teraz należą do klasyki i dowiedz się, jaką niezwykłą, pasjonującą i niebanalną krainą jest świat graczy, którzy tylko częściowo żyją po tej stronie ekranu.
Grao Story – filozofia graczy na wyciągnięcie ręki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 11
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Sentymentalna podróż w zamierzchłe czasy miesięcznika Świat Gier Komputerowych. ŚGK było magazynem dla starszych (dorosłych to chyba niewłaściwe słowo, bo nie chodziło o treści 18+, a raczej o dojrzałość) graczy, wydawanym w latach 90. i na początku dwutysięcznych. W rzeczonym czasopiśmie publikowane były krótkie historie w ramach cyklu Grao Story. Nie wiem, jak wielu współczesnych czytelników pamięta Dżoj-sti-balda i Kompucjusza Diuknuka, ale obawiam się, że nie ma ich zbyt wielu. A szkoda. Zabarwione filozofią, zabawne perypetie wychowanków klasztoru "growego Shaolin" były ciekawą odskocznią od recenzji. Trudno mi dziś zdystansować się do Grao Story - czy same opowieści wybronią się, bez znajomości tła? Nie mam pojęcia. Sięgnąłem po książkę z sentymentu i nie zawiodłem się, jest tak dobrze jak w mojej młodości. Ciekawie jest przejrzeć się w lustrze sprzed 20 lat. Wiele historyjek jest dalej aktualnych, część uroczo się zestarzała. Polecam dla starszych graczy (30+) i pewnie nie tak licznych, jak bym sobie tego życzył, ludzi pamiętających ŚGK.
Sentymentalna podróż w zamierzchłe czasy miesięcznika Świat Gier Komputerowych. ŚGK było magazynem dla starszych (dorosłych to chyba niewłaściwe słowo, bo nie chodziło o treści 18+, a raczej o dojrzałość) graczy, wydawanym w latach 90. i na początku dwutysięcznych. W rzeczonym czasopiśmie publikowane były krótkie historie w ramach cyklu Grao Story. Nie wiem, jak wielu...
więcej Pokaż mimo to