Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Wydawnictwo: Onepress
3,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324665174
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
książek: 220
bulka_pszenna | 2015-12-23
Na półkach: Przeczytane

Słaba książka, właściwie kompletnie nie na temat. Podstawy podstaw - piramida Maslowa, marketing mix, tabele prof. Gobana-Klasa, Kotlera itd. Oprócz tego dobrze by było, żeby tworząc taką książkę, rozróżniać font od czcionki i stosować nazewnictwo poprawnie. Pomijam już fakt, że w książce, która teoretycznie ma być o strategii, połowa poświęcona jest przedstawieniu przykładu papieru firmowego, wizytówek, logo itd. Co w strategii robi wyjaśnienie, czym jest kampania społeczna? To dla mnie pozostanie zagadką. Szanujmy czas czytelników.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Historia bez cenzury 2. Polskie koksy

Książka po prostu rewelacyjna. Jednym z powodów jest to, że daty ograniczone są do minimum, bo przecież to nie one są najważniejsze w historii. Przez...

zgłoś błąd zgłoś błąd