Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Wydawnictwo: Onepress
3,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324665174
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 238
bulka_pszenna | 2015-12-23
Na półkach: Przeczytane

Słaba książka, właściwie kompletnie nie na temat. Podstawy podstaw - piramida Maslowa, marketing mix, tabele prof. Gobana-Klasa, Kotlera itd. Oprócz tego dobrze by było, żeby tworząc taką książkę, rozróżniać font od czcionki i stosować nazewnictwo poprawnie. Pomijam już fakt, że w książce, która teoretycznie ma być o strategii, połowa poświęcona jest przedstawieniu przykładu papieru firmowego, wizytówek, logo itd. Co w strategii robi wyjaśnienie, czym jest kampania społeczna? To dla mnie pozostanie zagadką. Szanujmy czas czytelników.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd