Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Wydawnictwo: Helion
6,8 (15 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
1
7
7
6
2
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324651238
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
książek: 765
dobrerecenzje | 2015-11-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 26 listopada 2015

Wreszcie znalazłam książkę, której szukałam już od dawna. Na pewno niejednego z Was zastanawia i męczy sprawa wypromowania własnej strony internetowej, bloga, jakiegoś produktu, lub nawet założenie własnego Startupu. Jestem przekonana, że każdy chciałby robić to co lubi najbardziej, a przy tym jeszcze czerpać z tego korzyści. To marzenie wielu osób. Tylko pozostaje pytanie: Jak to zrobić i co trzeba zrobić, aby marzenie się urzeczywistniło?
Myślę, że na kilka Waszych pytań, odpowiedzi możecie znaleźć w książce Metoda Running Lean. Tutaj znajdziecie sposoby na założenie firmy, wypromowanie i przetrwanie, a także rozmowa z klientem, czy inwestorem, która jak wiadomo, nam, małym przedsiębiorcom jest niezwykle potrzebna.
Naprawdę warto przeczytać, choćby dlatego, że jest tutaj wiele przydatnych narzędzi, które pomogą Wam określić słabe i mocne strony, a także znaleźć rozwiązanie dla danego problemu. Boicie się pokazać swój pomysł innej osobie? Tutaj autor mówi, że nawet wskazane jest spisać swój pomysł i podsunąć do przeczytania całkowicie obcej nam osobie. Tylko w ten sposób otrzymacie bezstronną opinię.
Na samym początku należy odpowiedzieć sobie na pytanie: Czy blog/strona/produkt, który chcę stworzyć jest potrzebny na rynku i co najważniejsze, czy znajdzie odbiorców?

Jesteście gotowi na poradnik? Myślę, że czas najwyższy zacząć myśleć biznesowo.
Książkę czyta się dobrze i miło, a to za sprawą tego, że autor zwraca się bezpośrednio do odbiorcy. Nie ma tutaj ogólników, czy bardzo znielubionych przez nas „dobrych rad”. Są natomiast proste i łatwe rozwiązania, poparte przykładami.
Dla mnie jeszcze lepiej czytałoby się książkę, gdyby wszystkie tabele i narzędzia miały kolory. Tutaj niestety jest to tylko czarno białe.
Książka posiada 230 stron. Powiedzmy sobie szczerze, że to lektura na jeden wieczór, a jak bardzo może wzbogacić naszą wiedzę i podpowiedzieć wiele rozwiązań. Oczywiście jestem tego świadoma, że wielu z nas ma tendencje do rozwiązywania problemów samemu, lecz czasem zdarzają się sytuacje, kiedy potrzebujemy wskazówki lub czegoś, co delikatnie popchnie nas w stronę rozwiązania.
Tutaj to znajdziecie, lecz pamiętajcie o jednym. Nikt tego za nas nie zrobi.
Komu polecam: wszystkim osobom, które prowadzą bloga/stronę internetową/własny biznes/lub chciałyby wprowadzić nowy produkt na rynek. Moja prośba do Was jest taka: ceńcie siebie i swoją pracę! A przydatne uwagi czy rozwiązania, dopiero potem znajdujmy w takich książkach jak ta.
Moja ocena: 9/10
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Baronówna. Na tropie Wandy Kronenberg - najgroźniejszej polskiej agentki. Śledztwo dziennikarskie

BARONÓWNA” „Kiedy wybucha wojna, córka barona Kronenberga ma 17 lat. Jej rodzinny pałac zostaje spalony, a żydowskie pochodzenie jest jak wyrok śmierc...

zgłoś błąd zgłoś błąd