Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Wydawnictwo: Helion
5,4 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
3
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324621859
liczba stron
240
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie? Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych Interaktywne relacje z klientami Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu Narzędzia kreowania wizerunku w sieci Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Internet jest nie tylko rewolucyjnym...

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
Interaktywne relacje z klientami
Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!

Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
Grzechy główne działań internetowych.
Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
Case studies

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2009

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/e-wizerunek-internet-jako...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (10)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 664
alfi78 | 2017-08-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 32
Kamila | 2017-03-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 3900
AnnaSikorska | 2015-03-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 2002
shrimp | 2013-12-29
Na półkach: Posiadam
książek: 312
uszas | 2013-09-23
Na półkach: Posiadam
książek: 44
Kidman | 2017-05-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9816
Chaoticreader | 2017-05-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 23
kosmonautka | 2016-08-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 982
książek: 32
Adrian | 2013-08-18
Na półkach: Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd