Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom

Wydawnictwo: Helion
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324633784
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę....

Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.Bądź proaktywny i naucz się reagować.Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 95
ronnie | 2017-07-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 298
magda_904 | 2016-09-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 316
Książka | 2013-12-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd