Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

Wydawnictwo: Helion
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324628407
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (52)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 508
Klaudia | 2014-05-28
Na półkach: Przeczytane, 2014, Posiadam
Przeczytana: 21 maja 2014

Dookoła nas jest wszechobecny marketing społecznościowy. Korzystamy z social media bardziej lub mniej świadomie. Jesteśmy atakowani poprzez reklamy z każdej niemal strony i kuszeni niektórymi produktami i markami. Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, to pozycja przede wszystkim dla tych, którzy chcą rozwinąć swoją markę oraz zostać bardziej rozpoznawany w sieci. 

Arkadiusz Podlaski przede wszystkim posługuje się bardzo przyjemnym językiem i sposobem pisania. Dzięki temu, jego poradnik czyta szybko i w miłej atmosferze. Czułam, jakby autor ze mną rozmawiał, proponował mi rozwiązania dla firmy i reklamy dla niej. Jest to trudne do osiągnięcia w tego typu pozycjach, a tutaj udało się to doskonale. 

Książka ta jest kopalnią wiedzy o marketingu społecznościowym, o zasadach promowania firmy i poszczególnych produktów w szeroko pojętej sieci. Poprzez to, iż tytuł ten powstał w 2010 roku, niektóre jego elementy wymagają rozbudowania, a także dodania...

książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2013-05-19
Na półkach: Przeczytane

nic nie stracisz jak nie przeczytasz

książek: 75
Artur Klemencki | 2014-02-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Kupiłem tę książkę w zestawie i raczej ponownie bym tego nie zrobił. Jeśli ktoś jest kompletnie zielony w tematyce internetu i chciałby trochę zaistnieć w sieci to oczywiście nie zrobi sobie krzywdy czytając ją.

książek: 76
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 sierpnia 2014

Dobra pozycja dla początkujących w sferze marketingu na portalach społecznościowych.

książek: 654
Kasia Kulik | 2017-07-14
Na półkach: Przeczytane, 2017
Przeczytana: 25 lipca 2017
książek: 34
mimik | 2017-04-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 721
domizzz | 2016-10-26
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 27 października 2016
książek: 1102
Ann Blacksmith | 2016-04-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 292
Alina | 2015-08-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1293
Olija | 2015-02-16
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 42 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd