Triumf i klęska dot.comów

Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The 11 Immutable Laws of Internet Branding
data wydania
ISBN
8372556687
kategoria
literatura faktu
język
polski
dodał
Darek DTSG

To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI. Z tej książki dowiesz się, dlaczego: @ Internet...

To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.

 

źródło opisu: http://www.proszynski.pl/

źródło okładki: http://www.proszynski.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd