Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Miłość za sms, czyli cała prawda o erotycznym biznesie komórkowym

Wydawnictwo: Videograf
5,86 (14 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
4
6
5
5
1
4
2
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788378351764
liczba stron
240
słowa kluczowe
sex biznes
kategoria
literatura faktu
język
polski
dodała
Figunia33

Poruszające wspomnienia moderatora czatu SMS, napisane niejako "ku przestrodze". Książka odsłania mechanizm wciągania klientów w kosztowne konwersacje towarzyskie za pomocą krótkich wiadomości tekstowych, za które przyjdzie im potem słono zapłacić. Aby to osiągnąć pracownicy serwisów SMS podszywają się pod rożne tożsamości i składają propozycje towarzyskie swoim komórkowym ofiarom. W ten...

Poruszające wspomnienia moderatora czatu SMS, napisane niejako "ku przestrodze". Książka odsłania mechanizm wciągania klientów w kosztowne konwersacje towarzyskie za pomocą krótkich wiadomości tekstowych, za które przyjdzie im potem słono zapłacić. Aby to osiągnąć pracownicy serwisów SMS podszywają się pod rożne tożsamości i składają propozycje towarzyskie swoim komórkowym ofiarom. W ten sposób przeciągają rozmowy i wciągają klientów w wirtualne romanse, flirty oraz nakłaniają do intymnych zwierzeń. Aranżują nawet spotkania, na których – oczywiście – się nie pojawiają. Na konkretnych przykładach autor pokazuje psychiczne, rodzinne i finansowe skutki, jakich doświadczyli ludzie, którzy dali się wciągnąć w tę oszukańczą grę.

 

źródło opisu: Videograf, 2013

źródło okładki: www.videograf.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (31)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 179
Mariusz Bartosik | 2014-11-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 21 stycznia 2014

Wspomnienia byłego pracownika centrum SMS'owego. Czy przystojny Tomek - przedsiębiorca i napalona Kaśka z ogłoszenia w kolorowej gazecie to prawdziwe osoby? Dla wielu ludzi jak najbardziej tak.

Z książki można się dowiedzieć, jak wygląda praca w takim centrum, jak zbudowane jest oprogramowanie, jakie techniki są stosowane, aby jak najdłużej utrzymać rozmowę przez drogie SMS'y, kto korzysta z usług takich czatów. Autor opisuje również dział wróżek, który zajmuje się ''przepowiadaniem przyszłości'' i poradami życiowymi dla nieporadnych klientów. Często pojawiają się pytania typu: "Czy powinnam się rozwieść z mężem?", na które trzeba odpowiedzieć.

Dla ciekawych, zawarte są również fragmenty konwersacji z klientami. Od zwykłych, wystawianych na spotkania (do których nigdy nie dojdzie) ludzi, aż do dewiantów seksualnych. Pozycja dla zainteresowanych mechanizmami tego biznesu. Dobra, 6/10.

książek: 479
SemperFidelis | 2013-09-20
Przeczytana: 16 września 2013

Niemal każdy posiadający telefon człowiek każdego dnia zostaje osaczany przez wiadomości typu: „Wygrałeś 100 tysięcy” bądź „Ktoś bardzo chce Cię poznać! Zobacz fotki tej osoby” lub z innej beczki „Poznaj datę swojej śmierci”. Jedni pozostawiają to bez odpowiedzi, inni chętnie z tego korzystają. Ile jednak jest prawdy w wróżeniu z kart lub gorącej Jolce, która mieszka niedaleko i chętnie Cię pozna? Co tak naprawdę kryje się za tymi numerkami, od których otrzymujemy te tajemnicze smsy? Dzięki tej książce dokładnie dowiecie się, o co chodzi w tym całym biznesie, ja natomiast zamierzam Wam jedynie o tym napomknąć.

Nie ma nic prostszego, niż zarabianie na ludzkiej naiwności. Biznes SMS-owy kręci się już od dawna. Wydaje się, iż powinniśmy zdawać sobie sprawę, że to wszystko to brednie, jednak każdego dnia wiele ludzi daje się na to nabrać. Pracownicy tych serwisów wciągają klientów w romanse SMS-owe, nakłaniają do zwierzeń, obiecują swoje zdjęcia, a nawet proponują spotkania!...

książek: 399
infrared | 2016-05-08
Na półkach: Przeczytane, Legimi, 2016
Przeczytana: 08 maja 2016

Nie będę się rozwodzić, bo i nie ma o czym.
Kto miał okazję pracować w przybytkach typu call center itp., raczej nie znajdzie w tej książce nic specjalnego. Autor opisuje warunki pracy, które odnoszą się chyba do większości zajęć, od których młodzi ludzie zaczynają swoje kariery zawodowe.
Bulwersujący może być fakt oszukiwania i naciągania klientów, chociaż..."żaden sprzedawca nie idzie do nieba".

książek: 1419
Maga | 2016-01-09
Na półkach: Przeczytane, 2015
Przeczytana: 09 czerwca 2015

Świetna opowieść. W sumie nie podejrzewałabym, że tak to wygląda od środka. Do tego cała masa cytatów z smsów... Czasem wstrząsajace, czasem smutne. Szkoda mi tych, którzy tak bardzo się angażują w romanse z "centrum smsowym"

książek: 155
amarantowa | 2017-07-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 388
Krystyna | 2016-11-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 listopada 2016
książek: 69
KsiążkoholiczkaKasia | 2016-08-16
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: lipiec 2015
książek: 233
Kamila Zackiewicz | 2015-09-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 595
ShesLostControl | 2015-08-30
Na półkach: Przeczytane
książek: 1181
Darek | 2015-01-16
Przeczytana: 10 marca 2015
zobacz kolejne z 21 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd