Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Tłumaczenie: Leszek Sielicki
Wydawnictwo: Helion
6,59 (34 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
5
8
5
7
9
6
5
5
3
4
3
3
3
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Thank You Economy
data wydania
ISBN
9788324647897
liczba stron
304
słowa kluczowe
ekonomia, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci. Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie...

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.

Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.

Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 8
mpospieszny | 2017-05-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 kwietnia 2017

Gary'ego śledzę w różnych kanałach od zawsze, więc oczywistym było dla mnie przeczytać "Ekonomię Wdzięczności", do której przyznam długo nie mogłem się "zabrać" ze względu na liczne opinie, że jest to książka, która nie wnosi nic nowego, omawia i tak znane i oczywiste tematy, itd.

Nie zaskoczyłem się, faktycznie Gary nie omawia żadnej "fizyki kwantowej" relacji biznesowych, ale jednak książka bazując na prostych przykładach jest napisana w taki sposób, że daje do myślenia i potrafi zainspirować do wdrożenia tych "oczywistości" nazywanych ekonomią wdzięczności na różnych płaszczyznach codziennej pracy w biznesie.

I na koniec... skoro wszystko omawiane w tej książce jest taką oczywistością, to dlaczego jakoś na codzień nie widać tego w biznesach prowadzonych przez wielu przedsiębiorców? ;)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Trzy godziny ciszy

Cała recenzja: http://bo-w-nich-jest-caly-swiat.blogspot.com/2017/08/trzy-godziny-ciszy-patrycja-gryciuk.html Trzy godziny ciszy uplasowały się w mo...

zgłoś błąd zgłoś błąd