Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture

Średnia ocen

                7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
37 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
196
1

Na półkach: , , ,

Masters of Doom jest jedną z najważniejszych książek o grach kiedykolwiek napisanych. Opisuje nie tylko proces powstawania kilku gier, które zrewolucjonizowały rynek oraz branżę PC. Opowiada też fascynującą opowieść o ludziach, którzy spełnili swoje marzenia, choć ponieśli tego cenę - niektórzy reputacji, niemal wszyscy jednak końca wzajemnych przyjaźni.

Książkę czyta się jak najlepszy kryminał. Trudno ją odłożyć, choć tak naprawdę opisuje perypetie kilku komputerowych zapaleńców przez dekadę lat '90. David Kushner, pisarz który w tamtych latach pisał dla różnych czasopism, opisuje "od kuchni" proces tworzenia gry, mniej skupiając się na technologicznych detalach (ale też kompletnie ich nie pomija), ale omawiając jak poszczególne elementy wpływają na ostateczny produkt, jak technologiczne ograniczenia można użyć na korzyść gry, jak ważne są pewne szczegóły w gameplayu, czym się trzeba kierować, tworząc rewolucyjną strzelankę 3D. Pisze też, i to dużo, o otaczającym gry świecie realnym, jak ten się zmieniał pod wpływem popularności Doom i Quake, jak zmieniała się mentalność ludzi oraz postrzeganie dotychczas uważanego za dziecinne hobby, które w ciągu kilku lat zaczęło rywalizować z branżą filmową, gdzie obecnie nadchodzące hity konsolowe i komputerowe wymawia się jednym tchem obok kinowych "blockbusterów".

Nie mogę tej książki się dość nachwalić. Jest wciągająca, rzeczowa, bogata, inspirująca i przestrzegająca.

Masters of Doom jest jedną z najważniejszych książek o grach kiedykolwiek napisanych. Opisuje nie tylko proces powstawania kilku gier, które zrewolucjonizowały rynek oraz branżę PC. Opowiada też fascynującą opowieść o ludziach, którzy spełnili swoje marzenia, choć ponieśli tego cenę - niektórzy reputacji, niemal wszyscy jednak końca wzajemnych przyjaźni.

Książkę czyta się...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    239
  • Chcę przeczytać
    213
  • Posiadam
    64
  • Audiobook
    17
  • Ulubione
    12
  • 2021
    12
  • Teraz czytam
    9
  • 2022
    7
  • Audiobooki
    6
  • Gry
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture


Podobne książki

Przeczytaj także