Value Based Management - koncepcje, narzędzia, przykłady

Wydawnictwo: Poltext
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375610024
liczba stron
712
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SJ58

Ta książka to pierwsza na rynku polskim publikacja na temat mechanizmów zarządzania pozwalających menedżerom zwiększać wartość swojej firmy. Pisana zarówno przez praktyków jak i kadrę naukową łączy najnowszą wiedzę oraz opisuje praktyczne rozwiązania stosowane w wiodących firmach na świecie i w Europie. Książka podzielona jest na trzy części. Pierwsza opisuje filozofię i elementy systemu...

Ta książka to pierwsza na rynku polskim publikacja na temat mechanizmów zarządzania pozwalających menedżerom zwiększać wartość swojej firmy. Pisana zarówno przez praktyków jak i kadrę naukową łączy najnowszą wiedzę oraz opisuje praktyczne rozwiązania stosowane w wiodących firmach na świecie i w Europie. Książka podzielona jest na trzy części. Pierwsza opisuje filozofię i elementy systemu zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

Eksperci Deloitte prezentują w niej praktyki stosowane przez wiodące przedsiębiorstwa aby połączyć strategię tworzenia wartości z operacyjnym zarządzaniem firmą W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej analizują wybrane, kluczowe elementy strategii tworzenia wartości firm takie, jak budowa wartości klienta, zarządzanie inwestycjami, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji i wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

Publikacja adresowana jest do akcjonariuszy, najwyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów, doradców i osób zainteresowanych nowoczesnymi metodami zarządzania. Jest to zarówno encyklopedia zarządzania wartością, praktyczny poradnik jak i podręcznik wykorzystywany w procesie kształcenia kadry menedżerskiej , doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów zarządzania i finansów.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd