Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- C. H. Beck
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 384
- Czas czytania
- 6 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788325527518
- Tagi:
- zarządzanie innowacje konkurencyjność
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarcza.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracja dla praktyków gospodarczych.
Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak:
współczesna gospodarka a innowacje;
innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej;
wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw;
innowacje w praktyce – studia przypadków.
Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm.
Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski
Politechnika Łódzka
Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków − przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE