Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
9 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9783752613
liczba stron
308
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego, jakich błędów szczególnie trzeba się

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 182
Victory | 2017-01-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 1639
Rixiu | 2018-05-16
książek: 2692
zuzka123456789 | 2018-01-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2266
niqqa | 2017-03-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 95
salamandra | 2015-03-21
książek: 188
Predict | 2014-10-04
Na półkach: Chcę przeczytać
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd