100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- 100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-06-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-06-21
- Data 1. wydania:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 244
- Czas czytania
- 4 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324662838
- Tłumacz:
- Daniel Kaczmarek
- Tagi:
- funkcjonalność stron
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta
Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 244
- 83
- 22
- 20
- 6
- 5
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Dodaj cytat
Opinia
Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je w projektowaniu graficznym. Sama autorka doktorem psychologii i od wielu lat zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Jeżeli nie jesteś projektantem, nic nie szkodzi. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał(ała) pojęcie jak od strony psychologicznej działają reklamy, serwisy internetowe itp.
Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je...
więcej Pokaż mimo to