rozwiń zwiń

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Okładka książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Jakub Woźniak Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2012-10-22
Data 1. wyd. pol.:
2012-10-22
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324656622
Średnia ocen

                5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Benedykt XVI i liturgia Daniel Brzeziński, Michał Mikołajczak, Jakub Woźniak
Ocena 7,0
Benedykt XVI i... Daniel Brzeziński,&...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
148
17

Na półkach: ,

Tytuł książki może być mylący z racji tego, że o neuromarketingu ta książka mówi naprawdę niewiele. Raczej jest tu opisana psychologia reklamy, a taki tytuł został nadany w celu zwiększenia sprzedaży na co i ja się nabrałam. Jeśli ktoś poszukuje podstawowych informacji o psychologii reklamy to polecam. Jeśli jednak szukacie książki bardziej "neuro" to proponuję szukać dalej.

Tytuł książki może być mylący z racji tego, że o neuromarketingu ta książka mówi naprawdę niewiele. Raczej jest tu opisana psychologia reklamy, a taki tytuł został nadany w celu zwiększenia sprzedaży na co i ja się nabrałam. Jeśli ktoś poszukuje podstawowych informacji o psychologii reklamy to polecam. Jeśli jednak szukacie książki bardziej "neuro" to proponuję szukać...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    21
  • Chcę przeczytać
    18
  • Posiadam
    6
  • Marketing
    2
  • Copy i takie tam
    1
  • Studia
    1
  • 2016
    1
  • 2018
    1
  • 2015
    1
  • Moja Biblioteczka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta


Podobne książki

Przeczytaj także