Art of Contrary Thinking

Wydawnictwo: Caxton Press
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Sztukmistrz

Distributed by the University of Nebraska Press for Caxton Press "When everybody thinks alike, everyone is likely to be wrong." The ten words quoted above are, according to Humphrey B. Neill, a potent factor behind the economic booms and busts that blight our civilization. The "Mississippi Bubble", Holland's incredible "Tulipmania" and the New York stock market crash of 1929 are historic...

Distributed by the University of Nebraska Press for Caxton Press

"When everybody thinks alike, everyone is likely to be wrong." The ten words quoted above are, according to Humphrey B. Neill, a potent factor behind the economic booms and busts that blight our civilization. The "Mississippi Bubble", Holland's incredible "Tulipmania" and the New York stock market crash of 1929 are historic examples of disasters magnified and hastened by the pressure of mass opinion. Neill describes these occurrences in detail and tells the reader how to avoid and recognize the dangers that "following the pack" can pose to the discerning investor.

 

źródło opisu: http://www.nebraskapress.unl.edu/product/Art-of-Co...(?)

źródło okładki: http://www.nebraskapress.unl.edu/MasterTemplates/U...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd