Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jeść, by żyć

Wydawnictwo: Varsovia
7,37 (38 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
8
8
9
7
10
6
7
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Eat to live. The Amazing Nutrient-Rich Program for Fast and Sustained Weight Loss
data wydania
ISBN
9788361463054
liczba stron
456
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
laurka

Książka obecna przez wiele miesięcy na liście bestsellerów The New York Times! Aby cieszyć się dobrym zdrowiem i prawidłową wagą, należy spożywać tylko takie produkty, których zagregowana wartość odżywcza zdecydowanie przewyższa ich wartość kaloryczną. Niestety wielu lekarzy i dietetyków nie zna najnowszych badań w tej dziedzinie i nie stosuje w praktyce swego poradnictwa skali ANDI, która...

Książka obecna przez wiele miesięcy
na liście bestsellerów The New York Times!

Aby cieszyć się dobrym zdrowiem i prawidłową wagą, należy spożywać tylko takie produkty, których zagregowana wartość odżywcza zdecydowanie przewyższa ich wartość kaloryczną. Niestety wielu lekarzy i dietetyków nie zna najnowszych badań w tej dziedzinie i nie stosuje w praktyce swego poradnictwa skali ANDI, która informuje o całkowitej wartości odżywczej pokarmów pod kątem tego, ile zawierają one ważnych dla zdrowia i życia substancji jak: wapń, karotenoidy (beta-karoten, alfa-karoten, luteina, zeaksantyna i likopen), błonnik, kwas foliowy, glukozynolaty, żelazo, magnez, niacyna, selen, witamina B1 (tiamina), witamina B2 (ryboflawina), witamina B6, witamina B12, witamina C, witamina E, cynk oraz inne. Pokazuje ona także, jaką ilość antyoksydantów zawiera dany pokarm i jaką ma on zdolność do absorbowania wolnych rodników.

Ta książka pomoże ci:
- całkowicie zredukować nadmiar masy ciała
- pozbyć się przewlekłych, groźnych schorzeń
- dobrze spać
- czuć się lepiej zarówno fizycznie, jak i psychicznie
- mieć więcej energii.

Dowiesz się z niej także:
- czy picie mleka jest zdrowe
- czy nabiał chroni przed osteoporozą
- dlaczego klasyczna piramida żywieniowa jest de facto grobowcem dla naszego zdrowia.

Jeśli więc nie chcesz wykopać sobie grobu nożem i widelcem, poznaj:
- „parszywą dwunastkę”, czyli najbardziej toksyczne produkty wśród tych najzdrowszych
- filozofię jedzenia niedożywionych grubasów
- ciemną stronę białek zwierzęcych.

 

źródło opisu: http://www.varsovia.biz/index.php?route=product/pr...(?)

źródło okładki: http://www.varsovia.biz/index.php?route=product/pr...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1523
kultur-alnie | 2016-03-24
Na półkach: Przeczytane, 2016, Inspiracje
Przeczytana: 23 marca 2016

Książkę można zamknąć w dwóch zdaniach. Podstawą diety powinny być zielone warzywa liściaste (samo dobro), na drugim miejscu - rośliny strączkowe, na trzecim - owoce. Należy unikać nabiału, białka zwierzęcego i większości tłuszczów. Książka jest rozwinięciem tych dwóch zdań, ciekawie podanym, bo mimo wielu powtórzeń, czyta się dobrze.
Nie poszerzyłam swej wiedzy, bo od dłuższego czasu temat zdrowego żywienia jest mi bliski, ale na pewno wprowadzę do codziennego menu więcej zmielonego siemienia lnianego (doskonałe źródło kwasu omega-3).

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Vernon Subutex

"To historia chłopca, który nie mógł przestać tańczyć". Coś pomiędzy Dickensem, Dostojewskim, Joyce'm, Houellebecq'iem i dewiacyjną "h...

zgłoś błąd zgłoś błąd