Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm

Wydawnictwo: Helion
4,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324667390
liczba stron
264
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych...

Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego.

Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się „grupie docelowej”, czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (14)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 432
Monika Czaplicka | 2015-05-20
Na półkach: Przeczytane, 2015
Przeczytana: 14 maja 2015
książek: 130
dyniowski | 2014-01-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 stycznia 2014
książek: 295
Mohito_n | 2013-12-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 249
Dominika | 2018-04-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 353
HersztZbojnikow | 2018-01-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 383
Daga | 2017-11-23
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1009
Elles | 2016-12-13
książek: 1268
fadetoblack | 2015-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 35
Natalia Kaźmierczak | 2014-02-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1363
Barbara | 2014-01-11
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 4 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd