Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Erik DeckersJason Falls Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-15
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324647880
Tłumacz:
Izabela Szybilska-Fiedorowicz
Tagi:
media społecznościowe marketing marka
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
255
170

Na półkach:

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo autorzy mają wiedzę, mają pomysł na tę książkę i - gdyby nie była niemiłosiernie przegadana - powinna być naprawdę lekturą obowiązkową dla ludzi z tej tematyki.

Mam problem z amerykańskimi podręcznikami - irytuje mnie to, że są przegadane. Autorzy najpierw piszą o czym napiszą, potem o tym napiszą, a na koniec piszą o czym napisali. W efekcie mam wrażenie, że ciągle czytam to samo i książka, która mogłaby mieć 150 stron ma o 100 więcej i pod koniec nie daje się już czytać.

I tu właśnie mamy z tym do czynienia. A szkoda, bo...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    41
  • Przeczytane
    21
  • Rozwój
    2
  • Marketing
    2
  • Posiadam
    2
  • Biznes
    1
  • Ebook
    1
  • 2014
    1
  • 2013
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę


Podobne książki

Przeczytaj także