Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać. Guy...
Guy Kawasaki
Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.
Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.
Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.
źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013
źródło okładki: www.onepress.pl
Szału nie ma, ale jest dobrze napisana książka, którą warto przeczytać, jeśli interesujemy się marketingiem oraz wywieraniem wpływu. Paradoksem książki jest to, że najlepsze fragmenty omawiają techniki Cialdiniego. Ogromnym plusem, jest to, że książka jest bardzo praktyczna i techniki wyłowione z książki można stosować natychmiast. Pomimo że wszystko przedstawione jest w telegraficznym skrócie. Nie ma problemu ze zrozumieniem myśli autora. Pozycje można połknąć w 1-2 dni.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Moja Biblioteczka
Opinie czytelników
O książce:
Papierowa księżniczka
"Ale to kolejna rzecz, której nauczyłam się od matki - twojemu ciału podobają się czasami rzeczy, których twoja głowa nie znosi. Po prostu dbaj o...