Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Tłumaczenie: Marta Czub
Wydawnictwo: Helion
7,13 (8 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
2
6
3
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
data wydania
ISBN
9788324644780
liczba stron
248
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
joly_fh

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać. Guy...

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać.

Guy Kawasaki

Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.

Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.

Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2017-04-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 kwietnia 2017

Szału nie ma, ale jest dobrze napisana książka, którą warto przeczytać, jeśli interesujemy się marketingiem oraz wywieraniem wpływu. Paradoksem książki jest to, że najlepsze fragmenty omawiają techniki Cialdiniego. Ogromnym plusem, jest to, że książka jest bardzo praktyczna i techniki wyłowione z książki można stosować natychmiast. Pomimo że wszystko przedstawione jest w telegraficznym skrócie. Nie ma problemu ze zrozumieniem myśli autora. Pozycje można połknąć w 1-2 dni.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Papierowa księżniczka

"Ale to kolejna rzecz, której nauczyłam się od matki - twojemu ciału podobają się czasami rzeczy, których twoja głowa nie znosi. Po prostu dbaj o...

zgłoś błąd zgłoś błąd