Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing gier wideo

Wydawnictwo: Psychoskok
7 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Marketing gier wideo
data wydania
ISBN
9788379000579
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
marcin100

W księgarniach internetowych pojawił się e-book pod tytułem „Marketing gier”. Jest to bardzo niszowa publikacja skierowana do fachowców od marketingu i zajmujących się grami komputerowymi. To właśnie sektorem gier komputerowych na rynku zajmuje się ta książka. Książka oczywiście porusza problematykę rynku i zachowania się twórcy oraz wydawcy gry w dziedzinie marketingu. Prezentuje zewnętrzne i...

W księgarniach internetowych pojawił się e-book pod tytułem „Marketing gier”. Jest to bardzo niszowa publikacja skierowana do fachowców od marketingu i zajmujących się grami komputerowymi. To właśnie sektorem gier komputerowych na rynku zajmuje się ta książka. Książka oczywiście porusza problematykę rynku i zachowania się twórcy oraz wydawcy gry w dziedzinie marketingu. Prezentuje zewnętrzne i wewnętrzne dla danego podmiotu uwarunkowania rynkowe. Na tej podstawie możemy zdobyć odpowiednią wiedzę jak postępować na rynku aby odnieść sukces w sprzedaży gier ale również jak stworzyć grę od początku tak aby była sama w sobie odpowiedniej jakości produktem atrakcyjnym dla potencjalnego nabywcy i gracza. Jednak nie tylko tego rodzaju wiedza jest w książce zawarta. Bardzo ciekawy jest rys historyczny z dziedziny rozwoju rynku gier i samych gier na przestrzeni około 20 lat. W tym to bowiem okresie istnieją gry komputerowe w Polsce a zatem i ich rynek. Poza zmieniającymi się warunkami rynkowymi zmieniały się bardzo uwarunkowania technologiczne. Gry z względnie prostych tworów informatycznych stały się bardzo skomplikowanymi programami z zaawansowaną grafiką i motoryką. Obecnie aby zwrócić uwagę gracza na grę trzeba włożyć o wiele więcej wysiłku i pracy w produkcje gry co zajmuje znacznie więcej czasu. Dość powiedzieć że kiedyś grę tworzyło się w przeciągu kilku tygodni a obecnie zajmuje to miesiące. Jak zatem widzimy książka jest ciekawa dla osób zainteresowanych marketingiem i grami.

 

źródło opisu: http://www.ebooki123.pl/marketing-gier-wideo_p223

źródło okładki: http://www.ebooki123.pl/marketing-gier-wideo_p223

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 389
Sylwia Zimowska | 2013-09-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 20 września 2013

Autor bardzo szeroko i ciekawie porusza te aspekty branży gier wideo, o których niewielu graczy ma pojęcie. Miejscami miałam jednak wrażenie, że wiele wątków się powtarza, jakby budowa rozdziałów nie była dobrze przemyślana. Ale z pewnością warto ją przeczytać - jest to unikat na naszym rynku. Choć branża gier wideo rządzi się swoimi prawami, to jednak dużo rzeczy można także odnieść do jakiejkolwiek innej branży. Mi z pewnością pomoże w pracy :)
Dodam, że autor udostępnia ją bezpłatnie więc tym bardziej zachęcam do przeczytania.

książek: 50
Artur | 2016-12-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 grudnia 2016
książek: 212
Memodestruktuor | 2016-11-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 314
CebulowyKsiążę | 2016-01-23
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd