Marketing
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing
- Wydawnictwo:
- Rebis
- Data wydania:
- 2012-09-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 848
- Czas czytania
- 14 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375109337
- Tłumacz:
- Jacek Środa, Marek Zawiślak
- Tagi:
- marketing biznes ekonomia
Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 746
- 250
- 120
- 50
- 10
- 8
- 8
- 6
- 5
- 3
Opinia
Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od deski do deski. Jeśli jednak ktoś sięga po nią raz na jakiś czas, po konkretną część wiedzy, to jak najbardziej jest to wygodny sposób. W każdym razie polecam. Dała mi solidną podbudowę pod dalsze zagłębienie się w marketing.
Bardzo dobra książka. Rozbudowane, aktualne studium marketingu tradycyjnego. Internetowego marketingu tam jest jak kot napłakał, ale ja traktuję tę książkę jako bazę dla bardziej specjalistycznych publikacji. Bardzo dużo powtórzeń (np boczna ramka identyczna jak kilka zdania w tekście obok, liczne powtórzenia w kolejnych rozdziałach), co irytuje jeśli czyta się książkę od...
więcej Pokaż mimo to