Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Kolejne wskazówki

Tłumaczenie: Piotr Cieślak
Wydawnictwo: Helion
6,29 (17 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
2
6
9
5
2
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Lifehacker: The Guide to Working Smarter, Faster, and Better, part 2
data wydania
ISBN
9788324665198
liczba stron
288
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
joly_fh

Co za czasy! Zewsząd słychać, że komputery wspomagają nas we wszelkich dziedzinach życia, na każdym kroku czekają nas ułatwienia, a my mimo wszystko pracujemy coraz więcej. Więcej? Nie należy mylić ilości z wydajnością! Jak sobie z tym poradzić? Jak zapanować nad natłokiem zadań i obowiązków? I - co najważniejsze - jak wykonać więcej (oraz lepiej) zadań w tym samym czasie? Myślisz, że to...

Co za czasy! Zewsząd słychać, że komputery wspomagają nas we wszelkich dziedzinach życia, na każdym kroku czekają nas ułatwienia, a my mimo wszystko pracujemy coraz więcej. Więcej? Nie należy mylić ilości z wydajnością! Jak sobie z tym poradzić? Jak zapanować nad natłokiem zadań i obowiązków? I - co najważniejsze - jak wykonać więcej (oraz lepiej) zadań w tym samym czasie? Myślisz, że to niemożliwe???

Z tą książką poprawa wydajności jest w zasięgu Twoich rąk! Druga część bestsellera Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową zawiera niezwykle przydatne informacje na temat automatyzacji często wykonywanych czynności, dostępu do swoich danych z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie oraz wydajnego korzystania z możliwości wyszukiwarek internetowych. Znajdziesz tu również dobre rady na temat pracy z urządzeniami mobilnymi oraz zarządzania wieloma komputerami. Jeżeli chcesz zaoszczędzić konkretną ilość czasu w każdym tygodniu, ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki tej książce zoptymalizujesz swoje działania i dowiesz się, jak:

- zautomatyzować najczęściej wykonywane zadania
- uzyskać dostęp do swoich danych z dowolnego miejsca i urządzenia
- wykorzystać potencjał wyszukiwarek do granic możliwości
- wydajniej korzystać ze swojego telefonu
- zaoszczędzić cenny czas

Sięgnij po sprawdzone triki i sztuczki z komputerem, które ułatwią Ci życie!

 

źródło opisu: Helion, 2012

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/lifehacker-jak-zyc-i-prac...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 766
dobrerecenzje | 2016-02-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 27 lutego 2016

Lifehacker.com to serwis, którego celem jest ułatwienie nam życia w świecie coraz bardziej scyfryzowanym. Książka wydana pod ich patronatem zawiera wiele wskazówek jak zoptymalizować swoją pracę, czas wolny i wszystko co wiąże się ze współpracą z komputerem, smartfonem, oraz innymi nowinkami technicznymi. W drugiej części dowiemy się między innymi jak zautomatyzować procesy, jak najłatwiej przechowywać, mieć dostęp i wysyłać dane, jak lepiej wykorzystywać możliwości, które dają nam przeglądarki i wiele innych.
Każda z porad (w książce nazywane sztuczkami) zawiera wstęp w którym zawiera się:
Poziom trudności - od łatwego, dla ludzi zupełnie początkujących, przez średni, do zaawansowanego, który przeznaczony jest dla mocno doświadczonych ludzi,
Platforma na którą jest przewidziana wskazówka,
Koszt- zazwyczaj autorzy przedstawiają darmowe rozwiązania,
oraz krótki opis do czego można wykorzystać daną sztuczkę.
Dzięki takim wstępom można szybko stwierdzić czy dana porada nam się przyda czy nie i po przeczytaniu około pół strony odrzucić lub zgłębić temat przedstawiony przez autorów. W mojej ocenie jest to przyjazne i oszczędzające czas czytelnikowi, przez co dobrze komponuje się w tematykę książki. Tytuł sam w sobie jest ciekawy, jednak nie radzę czytać od deski do deski. Według mnie czytelnik powinien na początek przejrzeć całą książkę, żeby zapoznać się z przedstawionymi poradami, a potem wracać do niej w razie potrzeby ich implementacji w prawdziwym życiu. W książce zawarte są zrzuty z ekranu przedstawiające poszczególne kroki, ewentualnie wygląd danej aplikacji, dzięki czemu każdy będzie w stanie sam poradzić sobie z wprowadzeniem sztuczek w życie.
Książka ta ma około 300 stron, jednak tak jak pisałem wyżej, nie wydaje mi się żeby ktokolwiek miał potrzebę czytania jej od deski do deski. Lepiej ją potraktować jak encyklopedię, czy poradnik, po który sięgamy, gdy chcemy usprawnić nasze działania przy pracy z komputerami. Jeśli chodzi o czcionkę jaka jest użyta, to nie należy ona do moich ulubionych. Kojarzy mi się z encyklopedycznymi, nudnymi tekstami, lecz jest to jedynie moja subiektywna opinia.
Dzięki określeniu poziomu trudności przy każdej sztuczce tekst ten jest przeznaczony dla wszystkich we współczesnym społeczeństwie. Jestem pewien że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Znalazłem w niej kilka rzeczy które mnie zainteresowały, ale jak na 300 stron tekstu nie było tego dużo. Poza tym większość świadomych użytkowników opracowało własne sposoby na zaoszczędzenie czasu, lub w poszukiwaniu optymalizacji, woli sięgnąć do internetu, niż do papierowej książki.
Moja ocena: 8/10
Polecamy, zespół dobrerecenzje.pl

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Sala balowa

Odwieczne pytanie: kto jest bardziej szalony, pacjent czy psychiatra? Gdy ten ostatni owładnięty jest ideą eugenicznej hodowli ludzi, odpowiedź nas...

zgłoś błąd zgłoś błąd