Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
6,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788389120724
liczba stron
128
kategoria
poradniki
język
polski

Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać umiejętność poprawnego myślenia u dzieci. Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają, dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu myślenia.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1578
Hannah | 2013-05-03
książek: 1233
MoWi | 2011-11-12
Przeczytana: 11 listopada 2011
książek: 358
lasanna1 | 2016-01-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 630
Agata Bednarczyk | 2015-04-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 449
Przemysław Zyra | 2014-12-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 160
miss_alien | 2014-10-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 33
byczek | 2014-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 525
Ciri | 2013-06-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Agnieszka | 2012-07-10
Na półkach: Teraz czytam
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd