Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sztuka motywacji

6,7 (67 ocen i 10 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
5
8
6
7
27
6
16
5
7
4
4
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788385435112
liczba stron
149
kategoria
poradniki
język
polski

Jest to książka praktycznie dla wszystkich. Zawarte w niej zasady może wykorzystać i stosować zarówno biznesmen, jak i związkowiec, nauczyciel, rodzic, manager, ksiądz.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (148)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 449
Przemysław Zyra | 2015-02-20
Przeczytana: 20 lutego 2015

Masa pomysłów, dobrych przykładów i inspiracji. Z pewnością przyda się, choć nie wystarcz komuś, kto ma ochotę inspirować i motywować innych.

Książka napisana jest w amerykańskim stylu. Mamy więc masę historyjek o zwykłym Panu Jones, zwykłej Pani Brown, noblistach, przedsiębiorcach itp. Wszystko, żeby pokazać jak motywować, a jakich praktyk unikać ze względu na nieskuteczność i działanie przeciwne celowi. Mimo niedużych rozmiarów książka jest przepełniona formami, więc po co jakiś czas można ją przeczytać ponownie, by przypomnieć sobie zawarte treści. Nie mają one bowiem charakteru ścisłej nauki, a wskazówek, do których warto wracać.

książek: 426
Dorian_LC | 2015-10-10
Przeczytana: 10 października 2015

JAK WYDOBYĆ Z LUDZI TO, CO W NICH NAJLEPSZE

Bringing Out the Best in People - tak brzmi oryginalny tytuł publikacji napisanej w 1985 roku przez Alan'a Loy'a McGinnisa (1933-2005).

Sztuka Motywacji - to nie jest kolejna pozycja typu "jak osiągnąć sukces" i zdecydowanie coś więcej, niż poradnik dla ludzi ze świata biznesu.

Autor (m.in. rodzinny terapeuta, konsultant firmowy) charakteryzuje się przejrzystym stylem i krótkimi zdaniami, z pasją przekazując praktyczną wiedzę zaczerpniętą z własnej praktyki zawodowej, a także osobistych doświadczeń. W szczegółowy sposób tłumaczy jak budować międzyludzki dialog, rozwiązywać konflikty i działać z korzyścią dla firmy (a za czym idzie jej pracowników - bo firma to przede wszystkim ludzie). Podpowiada także jak odróżnić motywację od manipulacji i przytacza mnóstwo cytatów pochodzących od autorytetów ze świata biznesu (m.in. Lee Iacocca - prezes Forda i Chryslera, czy Charles Schwab magnat stali), polityki (m.in. Winston Churchill), ...

książek: 0
| 2014-06-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Naukowe
Przeczytana: 26 czerwca 2014

Nie jest to zbiór złotych środków, jest to zbiór ciekawych opowieści o ludziach, którzy byli inspiracją lub którym udało się wygrać dzięki takim ludziom. Autor przedstawia własne koncepcje (12 zasad)w sposób opisowy, mało konkretny, żeby wydobyć to co ważne, trzeba umiejętnie wczytać się w linijki – choć język pisany w tej książce jest dostosowany do każdego człowieka. Można powiedzieć że zawiera minimalne elementy coachingu - chociażby przez zachęcanie do pomagania innym.

książek: 712
Biały_Anioł | 2014-05-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2014
Przeczytana: 25 maja 2014

Książka napisana w 1985 roku. Dla niektórych data jest odstraszająca. Chciałabym zaznaczyć, że jej wiekowość wcale nie wpływa na jej jakość. Sposób prowadzenia narracji jest lekki, zaś duża liczba przykładów i historyjek z życia autora ubarwia temat, który w innych książkach bardziej "naukowych" potrafi zdemotywować.
Niestety pomimo niewątpliwych superlatyw czasem miałam trudności ze zrozumieniem co dany przykład miał przedstawiać, albo co autor tak na prawdę chciał mi przekazać. Może problem leżał w przekładzie? Nie wiem. W każdym razie polecam! Nawet nie tyle przyszłym managerom co rodzicom i nauczycielom. Ponieważ to oni dla dzieci są pierwszymi inspiratorami i w dużej mierze od nich zależy jak potoczą się ich dalsze losy.

książek: 2106
Agnieszka | 2016-02-09
Przeczytana: 09 lutego 2016

"Podstawową potrzebą człowieka jest to, żeby mieć kogoś,
kto go natchnie tak, by stał się tym, kim może i pragnie być"

Książka inspirująca, pokazująca jak można motywować innych, ze szczególnym odniesieniem do świata biznesu. Jednakże rady zawarte w niej można odnieść także na grunt rodzinny. Czyta się błyskawicznie.

książek: 275
aminaami | 2015-03-24
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 21 marca 2015

Głupia sprawa. Przeczytałam tę książkę, ale już tego nie pamiętam. Wiem tylko, że była od kogoś pożyczona... Kilka dni temu odnalazłam w swoim zeszycie z cytatami 34 odręcznie zapisanych stron z całymi urywkami teksu. Powiedzmy, że to cytaty, choć cytaty nie są takie długie! Gdy zaczęłam to czytać, nie potrafiłam się od tego oderwać...

Może moja recenzja jest dziwna i niecodzienna - tak bywa. Z moich przydługich cytatów mogę Wam wszystkim ją tylko polecić. Mnie zmotywowała na pewno: kiedyś - do przepisania z niej 34 stron, teraz - wciągnęła czytając to co przepisałam i na pewno pozwoliła pozytywniej myśleć.

książek: 8
Szymon | 2012-07-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka pokazuje głównie jak motywować innych. W książce znajduje się cały „mechanizm” motywowania ludzi, ze strony psychologicznej jak i socjologicznej, dzięki czemu można poznać definicję „motywacji” z wielu stron. Same „techniki” motywacyjne są opisane strasznie powierzchownie i czasami ciężko domyśleć się, o co chodziło autorowi.

książek: 85
Ania | 2013-08-14
Na półkach: Przeczytane

Gdyby każdy postępował tak jak jest napisane w książce, praca, nauka i całe życie byłoby idyllą........

książek: 328
Paula Dąbrowska | 2010-08-24
Na półkach: Przeczytane

jak sie zmotywowac i innych i jak utrzymac motywacje

książek: 1422
Irena | 2015-03-24
Na półkach: ROK 2009, Przeczytane
Przeczytana: 2009 rok

12 zasad wydobywania z ludzi tego co w nich najlepsze: 1 Od ludzi którymi kierujesz, oczekuj tego co najlepsze 2 Zauważaj potrzeby drugiego człowieka. 3Wysoko ustawiaj poprzeczkę doskonałości. 4 Stwórz środowisko, w którym niepowodzenie nie oznacza przegranej. 5Jeśli ktoś zdąża tam gdzie ty - dołącz do niego 6Wykorzystuj wzorce , by zachęcać do sukcesu. 7. Okazuj uznanie i chwal osiągnięcia 8. Stosuj mieszankę wzmacniania pozytywnego i negatywnego. 9 Potrzebę współzawodnictwa wykorzystuj w sposób umiarkowany. 10. Nagradzaj współpracę. 11. Pozwalaj by w grupie zdarzały się burze. 12 Staraj się,własną motywację utrzymywać na wysokim poziomie

zobacz kolejne z 138 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd