Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Wydawnictwo: Astrum
5,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372770379
liczba stron
147
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Seria: KreatywnośćPUBLIC RELATIONSW SYTUACJACH KRYZYSOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWW dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu,...

Seria: KreatywnośćPUBLIC RELATIONSW SYTUACJACH KRYZYSOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWW dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 156
Soloriel | 2016-04-05
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 1194
Karolina-i-Karol | 2010-09-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 430
Tiita | 2010-07-17
Na półkach: 2010, Przeczytane
książek: 195
Joanna | 2016-11-18
książek: 346
Qka | 2013-02-10
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd