Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nauka języka obcego w perspektywie ucznia

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ŁOŚGRAF
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362726325
liczba stron
424
język
polski
dodała
loken

Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych! Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych: - wdrażanie nowej podstawy programowej, - obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego, - powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning), - ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych...

Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych!

Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych:
- wdrażanie nowej podstawy programowej,
- obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego,
- powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning),
- ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych trudnościach w nauce języka (uczniowie dyslektyczni, uczniowie niepełnosprawni),
- upowszechnienie nauki języka obcego zintegrowanej z treścią (CLIL)



Autorzy, wybitni specjaliści z całego kraju, napisali książkę, która jest znakomitym podręcznikiem dla wszystkich studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obcych. W kolejnych rozdziałach podręcznika omawiają:
- nowoczesne cele nauczania języka obcego,
- wymagania nowej podstawy programowej,
- europejską politykę językową,
- rozwijanie kompetencji interkulturowych,
- umiejętność posługiwania się nowymi technologiami,
- problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się,
- trudności, z którymi borykają się uczniowie (np. lęk komunikacyjny),
- sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu.



Podręcznik stanowi znakomitą pomoc zarówno dla czynnych nauczycieli języków obcych, jak i dla studentów zdobywających kwalifikacje zawodowe w zmieniających się warunkach nauczania języków obcych.

 

źródło opisu: http://www.losgraf.pl/

źródło okładki: http://www.losgraf.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 291
homesoperfect | 2017-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Krzysztof | 2016-09-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2
Gosia | 2016-01-05
Na półkach: Teraz czytam
książek: 155
Jagoda Ramczyk | 2015-10-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 495
patti99933 | 2014-03-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 46
LyraBellaqua | 2013-03-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 512
loken | 2013-03-04
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd