Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona

Wydawnictwo: Helion
6,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324618899
liczba stron
192
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Mac

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi...

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

 

źródło opisu: Helion, 2012

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/jak-zalozyc-skuteczny-i-d...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 71
kubay | 2015-09-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 97
Dawid Krain | 2014-02-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 109
zabulka | 2013-07-14
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 41
Pawel | 2017-01-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 69
Bed0l | 2016-12-31
książek: 780
Dawid | 2016-03-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 108
Gizmo | 2015-11-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 134
Grzegorz Kowalski | 2015-05-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1912
Siabal | 2015-01-20
książek: 13
Ttomkk | 2014-12-30
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd