Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Between Psychology and Foreign Language Learning

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8322615027
liczba stron
228
kategoria
poradniki
język
polski

Between Psychology and Foreign Language Learning ( Pomiędzy psychologią a nauką języka obcego ) to interdyscyplinarna praca podejmująca temat roli różnic indywidualnych w procesie uczenia się języka obcego. zawarty w części teoretycznej pracy bogaty przegląd literatury przedmiotu stanowi cenne połączenie analizy teoretycznej i analizy badań empirycznych różnych pól badawczych. Szczegółowo...

Between Psychology and Foreign Language Learning ( Pomiędzy psychologią a nauką języka obcego ) to interdyscyplinarna praca podejmująca temat roli różnic indywidualnych w procesie uczenia się języka obcego. zawarty w części teoretycznej pracy bogaty przegląd literatury przedmiotu stanowi cenne połączenie analizy teoretycznej i analizy badań empirycznych różnych pól badawczych. Szczegółowo omówione zostały tu badania nad rolą wybranych cech osobowości i stylów poznawczych oraz tzw. typu psychologicznego w procesie przyswajania języka obcego. Osobny rozdział poświęcono problematyce strategii uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem badań koncentrujących się na identyfikacji związków pomiędzy cechami indywidualnymi ucznia a doborem strategii uczenia się, jak również na zależnościach pomiędzy użyciem strategii uczenia się a wynikami osiąganymi w nauce języka obcego. Część empiryczna pracy zawiera opis badań ilościowych, mających na celu zbadanie zależności pomiędzy typem psychologicznym, użyciem strategii uczenia się i wynikami osiąganymi w nauce języka angielskiego przez uczniów polskich szkół średnich. Praca skierowana jest do wszystkich zainteresowanych problematyką różnic indywidualnych w uczeniu się i nauczaniu języków obcych, w tym pracowników naukowych, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli języków obcych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 461
Klaudia Kaczmarek | 2014-08-13
Na półkach: Chcę przeczytać, Języki
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd