Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologia zarządzania w organizacji

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301163563
liczba stron
304
słowa kluczowe
Psychologia biznesu, ekonomia
język
polski
dodała
Nella

Książka omawia kwestie związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi: wielokulturowość w organizacji, karierę i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie w pracy oraz wizerunek przedsiębiorstwa. Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach...

Książka omawia kwestie związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi: wielokulturowość w organizacji, karierę i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie w pracy oraz wizerunek przedsiębiorstwa.

Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa.

W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.

Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.

 

źródło opisu: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/65436/psychologia...(?)

źródło okładki: http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/65436/psychologia...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1185
vampireheart | 2016-10-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 07 stycznia 2017
książek: 239
Anastazja | 2017-12-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2164
GodTuitam | 2017-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 173
abre | 2017-07-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 188
e_snail | 2014-12-29
książek: 44
brazowycukier | 2014-06-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1518
Puma | 2013-12-20
Przeczytana: grudzień 2013
książek: 160
Nella | 2013-02-27
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd