rozwiń zwiń

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Anna Miotk Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324649327
Tagi:
social media media e-biznes
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1576
220

Na półkach:

Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły jako praktyk sięgam w celu poszerzenia wiedzy, nie zaś powrotu do piramidy Maslowa i prezentacji rodzajów badań jakościowych czy ilościowych.
Nieaktualna, mało praktyczna, nie odpowiada zapewne na pytania, które zadają sobie osoby chcące z tej lektury wynieść faktyczną wiedzę.

Moim zdaniem książki o social media, trendach w internecie itp. nie powinny być wydawane, a przekuwane w szkolenia, które aktualizowane są na bieżąco w ramach zachodzących w danej sferze zmian.
Książka mocno osadzona w sferze polskich kanałów społecznościowych, wiele z nich nieistniejących/nieistotnych. Całość ma bardziej wartość akademicką, jednakże po tego typu tytuły...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    72
  • Przeczytane
    51
  • Posiadam
    21
  • Teraz czytam
    4
  • Chcę w prezencie
    2
  • Rozwój
    2
  • Ulubione
    2
  • Pożyczki
    1
  • Przeczytane 2016
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty


Podobne książki

Przeczytaj także