Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie Wartością Klienta. Pomiar i strategie

0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375610581
liczba stron
568
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Tatooska

Praca zbiorowa pod red. naukową Barbary Dobiegały-Korony i Tymoteusza Doligalskiego Książka w sposób kompleksowy prezentuje koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami...

Praca zbiorowa pod red. naukową Barbary Dobiegały-Korony i Tymoteusza Doligalskiego

Książka w sposób kompleksowy prezentuje koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.
Publikacja przedstawia zarządzanie wartością klienta z perspektywy poniższych zagadnień:
- Podejścia do pomiaru wartości klienta
- Zarządzanie wiedzą o kliencie
- Tworzenie wartości dla klienta
- Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta
- Budowa wartości klienta w marketingu relacji
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych jednostek akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.

 

źródło opisu: http://www.doligalski.net/ksiazka-zarzadzanie-wartoscia-klienta/

źródło okładki: http://www.doligalski.net/ksiazka-zarzadzanie-wartoscia-klienta/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 94
Błażej | 2017-03-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 55
Kamila | 2016-10-11
Na półkach: Posiadam
książek: 1311
Karolina-i-Karol | 2014-07-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1234
Piotrr | 2014-04-16
Na półkach: Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd