Marketing polityczny w teorii i praktyce

Okładka książki Marketing polityczny w teorii i praktyce Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak
Okładka książki Marketing polityczny w teorii i praktyce
Andrzej W. JabłońskiLeszek Sobkowiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
238 str. 3 godz. 58 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
238
Czas czytania
3 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788322930120
Tagi:
marketing polityka marketing polityczny
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Podejścia badawcze i metodologie w nauce o polityce Maciej Bachryj-Krzywaźnia, Roman Bäcker, Anna Baczko-Dombi, Monika Banaś, Zbigniew Blok, Andrzej Chodubski, Adrian Gorgosz, Jacek Haman, Wiesław Hładkiewicz, Adam Ilciów, Andrzej W. Jabłoński, Mikołaj Jasiński, Mirosław Karwat, Dominika Kasprowicz, Tadeusz Klementewicz, Tomasz Klin, Jacek H. Kołodziej, Agata Komendant-Brodowska, Barbara Krauz - Mozer, Teresa Łoś-Nowak, Radosław Marzęcki, Jarosław Nocoń, Filip Pierzchalski, Przemysław Potocki, Iwona Reichardt, Lech Rubisz, Błażej Sajduk, Paweł Ścigaj, Anna Skolimowska, Wiktor Szewczak, Bogdan Szlachta, Janusz Węgrzecki, Łukasz Wordliczek
Ocena 0,0
Podejścia bada... Maciej Bachryj-Krzy...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    13
  • Przeczytane
    4
  • Posiadam
    2
  • Jak to się robi
    1
  • Media/marketing polityczny
    1
  • 3. Pożyczone
    1
  • Filo
    1
  • Polityczne
    1
  • Marketingowe
    1
  • Polityka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing polityczny w teorii i praktyce


Podobne książki

Przeczytaj także