Marketing polityczny w teorii i praktyce

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
7,25 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788322930120
liczba stron
238
język
polski
dodał
nicavera

Jest to drugie wydanie podręcznika adresowanego do studentów politologii i socjologii, a napisanego przez pracowników politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wydanie pierwsze, które ukazało się w roku 2002, służyło z powodzeniem siedmiu kolejnym rocznikom. Przy opracowaniu obecnego, nieco obszerniejszego wydania autorzy poszczególnych, niekiedy gruntownie przepracowanych rozdziałów...

Jest to drugie wydanie podręcznika adresowanego do studentów politologii i socjologii, a napisanego przez pracowników politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wydanie pierwsze, które ukazało się w roku 2002, służyło z powodzeniem siedmiu kolejnym rocznikom. Przy opracowaniu obecnego, nieco obszerniejszego wydania autorzy poszczególnych, niekiedy gruntownie przepracowanych rozdziałów wykorzystali doświadczenia zebrane w trakcie tych siedmiu lat posiłkowania się pierwszą wersją książki, a tam, gdzie to było potrzebne i możliwe - uaktualnili prezentowane treści (przede wszystkim wzbogacili część teoretyczną o nowe przykłady i dane liczbowe). Z tych przede wszystkim względów prezentowany podręcznik możemy zarekomendować jako pracę bardzo przydatną, bo gruntownie sprawdzoną, poprawioną i zweryfikowaną w uniwersyteckiej praktyce.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2009

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd