Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych

Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora"
2 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7285-604-3
liczba stron
167
słowa kluczowe
handel, żywność, marketing, reklama
język
polski
dodała
FurryMouse

W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem. Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów i zakończenia. I. Marketing etyczny i jego odwrotność. II. Nabywcy finalni jako...

W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem.
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów i zakończenia.
I. Marketing etyczny i jego odwrotność.
II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów.
III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
IV. Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych.

wydawnictwo TNOiK, 2011

 

źródło opisu: TNOiK, 2011

źródło okładki: http://www.tnoik.com.pl/pl/p/Etyczny-kontekst-mark...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 103
FurryMouse | 2013-01-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 05 lutego 2013
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd