Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Słuchacz doskonały

Wydawnictwo: AudioBiznes
8 (7 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
1
8
2
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
1
Darmowe dodatki Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
EwaKaczmarzyk

 

Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 215
DeepMind | 2014-12-21
Na półkach: Przeczytane

Autor sam sobie dodał komentarze i oceny......

książek: 93
oxytocin | 2013-01-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 14 stycznia 2013

Do książki "Słuchacz Doskonały" Bernarda T. Ferrari podeszłam z pewną dozą wątpliwości i poczuciem marnowania czasu. Pomyślałam, że wszystkie książki o rozwoju są pisane w podobny sposób, pełne zasad NLP, nastawione na zysk, a nie na to, by tak naprawdę przekazać coś drugiemu człowiekowi. Do jej przeczytania przekonała mnie jednakże biografia autora, który jest menadżerem, a także twórcą własnej firmy. Rrzadko w poradnikach ma się do czynienia z nie tylko teoretykami, ale przede wszystkim praktykami.



Podchodząc z rezerwą do książki, nie mogłam być bardziej omylna. Bernard T. Ferrari pokazuje jak kluczową umiejętnością jest sztuka słuchania oraz bycia słuchanym. Skojarzyło mi się, że jest z nią jak z jazdą na rowerze: nie umiesz od razu, ale już od dziecka powinienieś się uczyć, nie zapominasz, ale często musisz sobie przypominać, by nie doprowadzić do upadku.



Podoba mi się, że autor daje wiele narzędzi i technik, które pozwalają rozwijać w sobie tę umiejętność. Nie brak w...

książek: 1
iloinen | 2013-04-28
Na półkach: Przeczytane

Sięgając po książkę „Słuchacz doskonały” zastanawiałam się co autor może mi powiedzieć o słuchaniu. Przecież każdy z nas potrafi to robić, to czynność automatyczna i nie trzeba się jej uczyć jak np. pisania. Co to za pomysł uczyć mnie czego co potrafię od urodzenia? Jednak opis książki i jej podtytuł „Jak opanować najważniejszą umiejętność w biznesie” zaintrygowały mnie. Wybrałam wersję audiobook i nie żałuję. Lektor ma bardzo miły głos i w ciekawy sposób intonuje słowa Bernarda Ferrari co sprawiało, że słuchanie sprawiało mi prawdziwą przyjemność. Książka podzielona jest na trzy części, które w jasny i klarowny sposób układają się w sensowną i pouczającą całość. Pierwsza część charakteryzuje typy słuchaczy, druga przedstawia techniki dobrego słuchania, a trzecia podsumowuje zdobytą wiedzę. Autor przeplata porady z anegdotami ze swojego życia. Urozmaica to treść książki i sprawia, że postać Ferreriego stała się dla mnie bliższa. Może to właśnie przez te anegdoty, może przez...

książek: 2
EwaKaczmarzyk | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 18 stycznia 2013

„Słuchacz doskonały” Bernarda T. Ferrari to unikalna książka na rynku publikacji biznesowych. Autor porusza w niej problem komunikacji w biznesie, uświadamiając czytelnikom jak ważna dla osiągania sukcesów jest umiejętność słuchania. Zawiera cenne porady, dzięki którym każdy może stać się lepszym słuchaczem. Można się z niej dowiedzieć jak milczeć i jak zadawać pytania, by zdobywać informacje niezbędne do podejmowania dobrych decyzji. Książka napisana jest w przystępny sposób, co sprawia, że czyta się ją szybko. Może być przydatna szerokiej grupie odbiorców – od doświadczonych dyrektorów, po początkujących biznesmenów, a nawet osobom spoza branży biznesowej, które chcą po prostu udoskonalić swoją umiejętność słuchania. Zawiera wiele przykładów i anegdot ułatwiających zapamiętanie podanych przez autora wskazówek. Wydawana jest w wersji elektronicznej – jako e-book lub audiobook i dostępna w kilku formatach do wyboru, co pozwala na korzystanie z niej w dowolnym miejscu i czasie....

książek: 3
Iwą | 2013-05-23
Na półkach: Przeczytane

Ceniona w branży biznesowej książka "POWER LISTENING: Mastering the Most Critical Business Skill of All" autorstwa Bernarda Ferrari wreszcie doczekała się polskiego przekładu o tytule "Słuchacz doskonały". Strzałem w dziesiątkę może się okazać wydanie jej w formie audiobooka. Polscy przedsiębiorcy, liderzy, menedżerowie mogą słuchać o słuchaniu w każdych okolicznościach. A potem przekuwać nowatorskie pomysły autora w czyn. Wielu biznesmenów udowodniło już, że nauka słuchania to długofalowa, opłacalna inwestycja (na audiobiznes.pl do wglądu więcej szczegółów na temat tej pozycji).
Mnie samej lektura uświadomiła, że do aktywnego słuchania należy uruchomić przede wszystkim umysł. Dość osobliwa wydała mi się rada, by nie do końca ufać przekazywanym mi informacjom i zadawać pytania, które mogą te otrzymane informacje zweryfikować. Uwaga dziwna, ale bardzo cenna - rozmowy rzeczywiście często przyjmują nieoczekiwany a owocny obrót.
Polecam!

książek: 1
Aleksandra | 2013-05-14
Na półkach: Przeczytane

Rewelacyjny poradnik. Autor napierw wyjaśnia fundalemtalną rolę słuchania, potem opisuje najczęstsze błędy i sposoby poprawy. Konkretne techniki, ciekawe przykłady. Polecam!

książek: 32
Sylwia | 2013-05-12
Na półkach: Przeczytane

Książka nie tylko dla ludzi biznesu, ale dla wszystkich, którzy chcieliby na co dzień lepiej słuchać. Polecam!

książek: 650
Fakerunner | 2017-06-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 396
jwlodarczyk | 2016-02-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 18
Piter | 2015-08-02
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd