Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne

Tłumaczenie: Robert Andruszko
Seria: Psychiatria i psychoterapia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
5,56 (9 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
2
6
3
5
1
4
0
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Child and Adolescent therapy
data wydania
ISBN
9788222329091
słowa kluczowe
Psychologia, terapia poznawcza
język
polski
dodała
Dorota

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne opis książki: Autorzy książki - wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne...

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne opis książki:
Autorzy książki - wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.
dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale

Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,
eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.
dr John R. Weisz, Judge Baker Children's Center, Uniwersytet Harvarda

Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

Philip C. Kendall jest profesorem psychologii z nadania Laury H. Carnell oraz dyrektorem poradni zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Temple. Międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz badań nad skutecznością psychoterapii, od lat zajmujący się poznawczo-behawioralną terapią zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2010

źródło okładki: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2010

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1008
Florianf | 2019-02-20
Na półkach: Przeczytane

Niestety zupełnie niesatysfakcjonująca. Opis wybranych, przypadkowo dobranych form terapii. Bez teoretycznego zaplecza związanego z rozumeiniem zaburzeń. Dlatego rozczarowanie i frustracja.

książek: 501

Dużo teorii, z której niewiele wynika dla praktyki...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd