Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,65 (2263 ocen i 197 opinii) Zobacz oceny
10
163
9
438
8
609
7
706
6
230
5
91
4
8
3
14
2
2
1
2
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Influence. Science and Practice.
data wydania
ISBN
978-83-7489-101-1
liczba stron
318
język
polski

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla...

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007

źródło okładki: http://www.wydawnictwogwp.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 607
Ksawery Szaniawski | 2013-04-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: kwiecień 2013

„podążaj za tym który wie”
Wirgiliusz

Kilka przystępnie napisanych, zobrazowanych przykładami, sposobów jak wywierać wpływ na ludzi, tak aby postępowali zgodnie z naszymi intencjami. Nie są to wskazówki jak manipulować ludźmi, czy poradnik socjotechniki, lecz z pewnością czasem w określonych sytuacjach wiedza zawarta w książce pomorze załatwić sprawy zgodnie z naszymi myślami.
W wielkim skrócie o co chodzi?

1. Reguła wzajemności – Ja wam dałem plusy za recenzję, więc i mnie też wypada dać
2. Zaangażowanie i konsekwencja – zadaliśmy sobie trud czytania recenzji, fajna, więc co szkodzi dać plusa.
3. Społeczny dowód słuszności „Marysieńka’ i „Kajsa” dała plusa więc jak one dały też chyba się nie mylą, że jest dobra.
4. Lubienie i sympatia – tak samo jak WY lubię czytać książki, też mam konto na „lubimy czytać”, mam fajny kapelusz, więc dlaczego nie dać mi plusa.
5. Autorytet – 334 książki, 89 recenzji, 207 plusów i ten ekskluzywny czarny uniform, trzeba dać plusa.
6. Niedostępność – za tą recenzję można dać tylko 2 plusy, więc kto pierwszy ten lepszy.Ponadto wiem, że moje opinie zostaną przez redakcję ocenzurowane, wiec śpieszcie się czytać.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Zanim się pojawiłeś

Mam nieodparte wrażenie, że czytałam to już wcześniej. Ale co tu dużo pisać, mam kilka "ale", acz generalnie warta polecenia :)

zgłoś błąd zgłoś błąd