Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
7,65 (2256 ocen i 197 opinii) Zobacz oceny
10
164
9
438
8
605
7
704
6
229
5
91
4
8
3
14
2
2
1
2
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Influence. Science and Practice.
data wydania
ISBN
978-83-7489-101-1
liczba stron
318
język
polski

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla...

Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007

źródło okładki: http://www.wydawnictwogwp.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 878
Sylwia | 2012-08-26
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 2011 rok

To była moja pierwsza książka czytana na studiach, która wywarła na mnie takie wrażenie. Znajdziemy w niej wszystko dotyczące wywieranego na nas wpływu przez otoczenie. W trakcie czytania sama łapałam się na tym, że faktycznie tak jest i ja też tak robię. Mnóstwo przykładów pomaga konkretnie zrozumieć o co autorowi chodzi. Te przykłady są w gruncie rzeczy badaniami, które były wcześniej już przeprowadzane i są wielu osobom znane. Zaprezentowane są różne techniki wykorzystywane przez sprzedawców, które mają klienta złapać w sidła.
Książka jest według mnie naprawdę godna polecenia!

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kancelaria

Wróciłem do przeczytania Kancelarii po chyba 6-ciu latach, na pewno Grisham ma wiele lepszych pozycji na koncie. To zdecydowanie przynudza momentami,...

zgłoś błąd zgłoś błąd